Persbericht 69 – 2021

Fijn om elkaar weer te ontmoeten bij het Senioren Hobby Centrum.

Wat een jaar hebben we achter de rug. En ook wat een geweldige community, de flexibiliteit om aan te passen waar nodig is. De doelstellingen en de progressie die een ieder voor zich had behaald  is na de eerste en tweede Lock down weer langzaam op gang gekomen .

Wat een fijne spirit en een geweldige ervaring om te zien dat haast een ieder terug is  bij het Senioren Hobby Centrum-Mill . Dat vele doelstellingen toch nog behaald zijn. Onze bewondering en respect gaat uit naar al onze vrijwilligers en  deelnemers van het Senioren Hobby Centrum,  die bij ons zijn gebleven en ook voor degene die andere wegen zijn gaan bewandelen.

De enorme steun die we hebben mogen ontvangen en nog steeds krijgen….dankjewel is zo’n klein woord om onze dankbaarheid uit te spreken het gevoel van dank is vele malen groter DANKJEWEL voor een ieder die heeft bijgedragen en bijdraagt in deze moeilijke tijd. Het samen zijn elkaar stimuleren ff een bakkie doen, een luisterend oor bieden ,schouderklopje geven ,input en feedback geven .

We hebben nieuwe  investeringen  gedaan  om onze vrijwilligers  te kunnen blijven ondersteunen en een helpende hand te reiken waar nodig is zodat we samen actief ,gezond en weerbaar blijven. Ons thema is nog steeds: Samen kunnen we ongelooflijk veel , alleen steeds minder. Wil u ook bij deze unieke club? Is nog mogelijk: Bij het Senioren Hobby Centrum in Mill  hebben we meer dan 20 hobby mogelijkheden, zowel overdag als in de avonduren. Samen met je leeftijd genoten bezig zijn met een hobby. Nieuwsgierig of er iets voor je bij is, kijk op de site voor een overzicht van alle hobby’s.  Bel of mail Ans Bardoel  leden administratie 06-34484961 info@seniorenhobbycentrum.nl/ www.seniorenhobbycentrum.nl /www.jeugdhobbycentrum.